σʋя αииιʌɛяƨαяʏ :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

i love my bestfriend .

 YIYIEN THIENDIE


kamu kenal ka c yiyin tuh ? alaa , yg tinggi dri saya tuh ? yg happy go lucky owez tuh , tapi if kamu kenal dia secara mendalam baru kamu tahu sal dea ! pandai jgak dea nangis tuh , ! hha , sa syg bha bebeh sa ne  !


kamu tahu ka dea tuh bule d katakan kembar saya , aha , twins bebeh ! apa ndak , d mna saya ada mesti ada dia jgak  . ! kalah2 couple . !




kami knal baru 5bulan bha , masi baru bha , tapi suda jadi orang terdekat n terapat saya  .. kalau saya x bercontact sama dea 1minggu , macam mahu gilak eh , naa tengok macam kapel kan ., aha . kami knal pun gara2 dea kapel sma BESTFREN saya c ABDUL RAFIQ atau lebih di kenali ngan gelaran twuu thack tp saya panggil bf dea ne tataq ! suda la tataq tuh bestfren saya , bestfren ex saya lagi c acheq . naa , apa lagi , law tataq date ma yiyin , sa n acie , sntiasa sma2 . last2 saya jdi rpat sma yiyin . lagi 1 bnda sbab kmi rpat , YIYIN bff lil sa c sherra or ichie ..
na sma jgak kn ,  sntesa bsma durg ,



yg d atas my ex n bestfren saya .

yg d bwah ne , naa DUA2 BFF SAYA . ! sweet kn durank .


CETA blum end bha , masi banyak lagi ,,
ehe , saja ja c tgk2 gmbr ..

yiyin ne kn ,, baru form 4 bha masi muda , smua pun plik knapa saya berkawan sama dia , smpai ada yg cakap , knapa sya kawan sama budak yg lebi muda ? aik ? BERKAWAN pun mahu tgok umur kaa ? saya bukan gituh , saya simple , f orang baik sama saya , saya pun baik sama dia . ! knapa la dia muda ka tua ka .. haha

kamu tahu napa sy suka kwan sma dea ? mahu tahu ? sbab dia sporting , orang ckap bnyak lagi bha spotink ,, tapi x sma ngan dea , suda la spowtink , memahami , satu kepala lagi , baik pula . pndek ceta , dia la kawan idaman aku  , kawan aa , bukan lelaki idaman . sesehh . baru kalau aku sakit hati , dia pun sakit hati tuh , gituh jugak sebaliknya , kalau ada orang c bruk saya depan dia , sana kamu salah besar , biarpun dia ya2 sma kmu , c menang2 kmu mburukkan saya , tapi dia akan tetap kasitaw saya , mesti kamu aka terfikir dia ne batu api kn , tapi bagi saya , xla , sbab bagi saya dia kwan yg baik , gtaw saya orang yang cuba2 buruk2 kan saya .kan3 ,

adehh , banyak betul bha pasal dia ne , penat saya mahu tulis , yang penting saya sayang kawan saya ne , saya ndak mahu kehilangan dia . saya hilang bf , bole ganti , hilang kawan yg memahmi sukar di cari . !

5 comments:

  1. esseh , ussa ~ sa pun syg qw hunn . wahak ! sweet gilak2 bebeh ,

    ReplyDelete
  2. sa pun..ahah..swet budu..trharu sa..

    ReplyDelete
  3. yiyien : hha , sa pun syg qw wa .
    aimi : sweet jak ? hha , tq darls :)

    ReplyDelete
  4. babe ?? heheh sori tgok blog kau . but sweet ne suma , ajar bh me cm na wt blog hehe . btw cheers .

    ReplyDelete
  5. dora : ndak pa, ndak juga sa mrh ko tgk. thnkss btw. erm , ajar ? x terer sa ajar. hehe. ko signup la dlu blog ~

    ReplyDelete