σʋя αииιʌɛяƨαяʏ :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

3mantaparia n scandalizecrew

MANTAPARIA CREW : TATAQ , ACHEQ N AYONG !!



SCANDALIZECREW : YIYIN , FIEQA N STEFI !!






2010 in memories !

tahun lalu 2010 , sperti mnjadi satu kwajipan d mna ada leader mantaparia c tataq msti ada bestfren dea c acheq n adik dia c ayong .
sama sperti scandalizecrew , d mna ada leader c yiyin , di situ mesti ada c fieyqa n stefi jugak !

kami 6 orang jadi sangat rapat sebab aku fieyqa kapel ngan co-lead mp c achie ! then lead mp tataq n lead vsp yiyien pulak kapel ! kmudian diikuti oleh stefi n ayong !
gilak ! bestfren dgan bestfren kapel !! hidup kami enjoy jak tym thu , pe cp sma2 , pe tbs sma2 ,!

tapi............
hubungan ak ngan achie juga terlebih dahulu putus di tngah jlan wlaupun sblum tuh mau putus suda tapi dpat save lagi .. but slpas bbrpa bulan ngan dia , kami xdpat lagi brsama ! dia ada yg lain , yiyin stefi brusaha mau stukan kmi blik tp smuanya sia2 , ! kami dulu berkapel n kami dulu brek !




pix ne jak yg aku jumpa yg ad ak n acheq ..


YIYIEN N TATAQ

ne dua pula , seriusly aku sangat geram sama dorank ! dorank kapel 18sept2010 f nda slap laa ! dorank ne awal2 nama jak kapel tpi mcm bukan kapel , ! 3bulan durang kapel masi lae main malu2 , tapi ada juga yg aku ingat sal dorank time tuh , dorank gaduh psal shasha , wauww ! yiyin smpai nngis skit aty ! tp tataq malar ckp shasha kwn dia , yiyin gf jak , msti la kwn d utamakan ! stgaa ! lma2 dorang oke jgak , hjung thun 2010 durank terpisah , stu d tbs sepangar stu d bundusan penampang , cean ! bila 2011 suda hbungan durang suda smakin dekat , baru aku nampak dorank mcm kapel tapi msa2 ne la jgak bnyk tul rintangan dugaan dlam hbungan dorank ! tapi aku tahu cnta dorang kuat , xda org bule rusakkan f durang pertahankan , n skg dorank mau 6bulan suda kapel !

pix durank mula2 ne




ne masa durank rapat suda



ne yg aku suka tgok .. sweet neh .




steffi n ayong

ne pula ndak sma mcm yiyintataq ! ne dua xdanya malu2 ! hha , klau durank bdua jmpa , bckap jak truss ! nda pndai diam ! x sma ngan yiyin n tataq ! hha ! durank kapel 01122010 n now 3bulan suda dorank



! YIYIEN N TATAQ BERSETIA ! STEFFI N AYONG PUN GITU ! tapi aku ma acheq ? pa jadey ? malar kapel sama orang lain yg smuanya x bertahan ! dpat kapel yg baik pun tetap juga akan hancur ! selepas aku putus ngan acie , ak single 3bulan !

2 comments: