σʋя αииιʌɛяƨαяʏ :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

HIDUP PRA U SABAH COLLEGE

KEMarin 19.08.2011 , bersamaan hari jumaat ,
aku p sch tym petng , trma bntuan hari rya . haha .
dpat jua ne gara2 ari tu ak sja isi borang orang miskin , hee (:
lepas dpt , ak x wait lagi buka posa d sch , ak jlan p tg. aru .

bfkir ne xda trnspot trus call c AJAI laa , dia pun okk jak ,
amek ak d sch , sbb keta mimi suda full , hehe .
trus kami p tg.aru laa . jmpa dorg , stay2 jap smntara tnggu
buka posa d luar restoran Windbell tuh , pa lgi mimi kn ada
bwa Dslr dia , tym untuk photoshoot la kunu , tgk ne

LAWA kn pemandangan diaa . saya suka eh .

larry , joe , Ajaii n azeem (:



pre u1 perempuan (:


naa kawan saya adriana n rankie

then kami msuk laa , buka posa , smbil2 tuh amek gmbar lgi baa ,





steamboat (:

kili2 , hha

haha

GENG PEMBIRAK !

cheers (:

sweet kan dorg . hha

KAMI BESTFREN (:

muka2 kami yang ada di sana masa tuh , bnyk jugak ,,

my babeh Adriana (:

aku (:

ajai (:

RAnkie :P

eka :)

shazila

jESsica ^_^

(mimi)

zafiera (:

Larry (:



Syuwarie n Firuz ..

Roy & ajaii'

wala rankie jj .







time2 mau balik , mkanan yg kmi byar tuh ,, jumla dia semad ne 6363 , (:

gmbar2 d luar b4 p tg aru beach 1 n balik ..

ramai2 ne .

ne pic aku suka



p/s : masa neh aku boring cuz kbanyakkan dorg ada psangan ,
aku xda . nduu baa cean neh . line lagi x ok masa ne . wish eu here MJDJ (:
hee .

No comments:

Post a Comment