σʋя αииιʌɛяƨαяʏ :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

tersenyum la d saat kau mengingat ku..
kerana saat itu aku sangat merindukan mu..
dan menangis la d saat kau merindukan ku..
kerna di saat itu aku ndada di samping mu..
tetapi pejam kan larh mata indah mu itu..
kerna di saat itu aku akan merasa di dekat mu..
dan aku telah berada di haty mu untuk selamanya..
tak ada yang dipikir lagi oleh ku..
selain kenangan2 indah di yang saat bersama mu..
mata indah yang aku biasa melihat dengan nya keindahan cinta..
mata indah yang duhulunya ialah milik ku..
kini semua terasa jauh semakin meninggal kan ku..
kehidupan terasa kosong tanpa keindahan..
haty cinta dan rinduku adalah milik mu..
cinta mu tak kan pernah membebaskan ku...
bagaimana mungkin aku bisa terbang mencari cinta yang lain..
saat sayap2 ku telah patah kerana mu..
cintamu  tetap akan tinggal bersama ku..
hingga akhir hayat ku..
dan setelah kematian..
hingga dengan izin tuhan yang akan menyatukan kita lagi..
betapa pun haty telah terpikat dengan cahaya dalam kegelapan..
yang telah menghidupkan kan sinar buat ku..
namun tak dapat menyinari..
dan menghangatkan perasaan ku yang sesungguhnya..
aku dak pernah bisa sesungguhnya menemukan cinta yang lain..
selain cinta mu..
kerna mereka tidak dapat menandingi diri mu dalam jiwa ku..
kau ndak kan pernah terganti bagai pecahan logam yang mengekalkan..
kesunyian..kesedihan..dan kesendirianku..

No comments:

Post a Comment