σʋя αииιʌɛяƨαяʏ :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

waway tercipta untuk aku :) haha



hey readers, morning :)
semad kan tittle entri ak kali ne.
KAU JANGAN, waway tuh hakmilik aku,
tumbuk kau kalau kau gete2 sama dia wahai GIRLS !

sebenarnya malas suda saya mahu update ne blog,
tapi boring punya sebab, update jer lar :)

24.12.2011.sabtu.
actualy ne kami ada dua tarikh anniversary.
yg 12.12.2010 tuh actually date first2 kami couple then kami ada clash
n back together on 24 of ? SECRET. hahha.
so ne kiranya tarikh bermakna, cuz ne date anniversary kami.
happy monthsary sygg!


HAHA, iklan gigi jap. BAHAHA. happy ok!

today, awal bangun sebab semangat mahu jumpa!
jam 10 somtink, chauw suda dr ruma,! p ruma dia.
sambung tidur lagi d ruma dia, makan d ruma dia. awesome !
mcm saya tiada ruma suda, semua pun buat d ruma dia, tapi biar la.
kata orang, ruma mu ruma ku jua. HAHAH. suamisteri msti gtu, HAHHA.
jam 3 baru berjalan p kk. dr last week bgni seja. hhO.

before jalan, mintapuji dulu bergambar2.



*rambut aku belum sikat masa ne*




*gemuk suda aku ba.*

tengok ba dia bergaya betul, curiga I. miahaha, mcam cari baru.
tpi sya harus berfikiran positif, dia bergaya untuk saya jugak.
x juga saya malu if dia 'berstyle mylo' ! whatever la, dia tetap nsem d mata saya :)


hari ne mcm baru ada tjuan kami p kk, cuz mahu beli kasut.
p cp , warisan jap jumpa icie sang's , uchue ma gee :)
then p suria p cari my rojak buah. hari ne kebanyakan sya dapat apa yg saya mahu.
thnkss my dear ! thnks for todays,24december2011.

n now 25dec2011, evrybody non muslim sambut x'mas.
sory x wish my friends, bukan xda semnagt 1 malaysia but agama saya mengharamkan
menngucapkan, wish pa lagi sambut. jahil2 saya masih tahu, #no racist#

k la, itu seja, now rindu c waway ody, how come?
tunggu dia untuk jumpa aku d likas seja laa. bubye fellas !

No comments:

Post a Comment